Війна — надзвичайно складний час для усіх, а діти потерпають від неї найбільше. У цих обставинах школа може стати своєрідним осередком, що об’єднуватиме учнів та вчителів як громади, так і дітей та педагогів, які вимушені були покинути свої домівки.
Разом з тим роль школи під час війни значно більша, ніж освітня.
Спілкування дітей між собою допоможе їм відволіктися від трагічних подій, а дітям-переселенцям дасть можливість легше адаптуватися до нових умов життя, доєднатися до спільноти, поспілкуватися.Керівники закладів освіти та педагоги України тримають свій освітній фронт, продовжуючи працювати у важких умовах війни, формують унікальний педагогічний досвід, переосмислюють роль освіти, її ціннісні складники та беруть на себе новий рівень відповідальності.
Освітній процес у котре зазнає змін. У першу чергу більш актуальними стають питання безпечного простору та освітнього середовища для перебування учнів і працівників.
З огляду на зазначене працівники науково-педагогічної бібілотеки ТОКІППО пропонують рекомендаційний бібліографічний список літератури до нового навчального року, який допоможе у створенні в закладах освіти безпечного освітнього середовища в умовах воєнного стану.
Список за покликанням: https://drive.google.com/file/d/1kwBhxfZlXOv2qyho3vV5jD26eMni8Anq/view
Немає коментарів:
Дописати коментар